ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

ВИ МОЖЕТЕ ОБМІНЯТИ, АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР, ПРИДБАНИЙ В НАС ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ З МОМЕНТУ ОТРИМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

 

Звертаємо увагу, що компанія WARMO не несе відповідальності за вартість обміну, або повернення і за будь-які інші пов'язані з цим витрати, товарів належної якості.

Для оформлення обміну або повернення, будь ласка, зверніться до нас, зателефонувавши за номерами вказаними в розділі Контакти.

Товари повинні мати всі бірки і товарний вигляд.  Вироби які були в експлуатації, мають сліди носіння, після прання або хімчистки, обміну чи поверненню не підлягають.

Після підтвердження обміну або повернення нашим менеджером, будь ласка, відправте нам товар скориставшись послугою «Легке повернення» компанії «Нова Пошта», або за вказаними нижче реквізитами.

 

АДРЕСА І ДАНІ ДЛЯ ВІДПРАВКИ
НОВА ПОШТА №137
м. Одеса
Отримувач: ФОП Рибачук Оксана Олександрівна
Тел: +38(063) 026-74-65

Якщо ви отримали бракований товар або товар, що не відповідає замовленню, ми БЕЗКОШТОВНО замінимо його, або повернемо кошти.
Бракований товар має бути повернений для проведення експертизи.


  ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

Після отримання посилки та перевірки товару, ми здійснимо обмін або повернення коштів.

Повернення коштів здійснюється на банківську картку покупця протягом 1—3 робочих днів з моменту отримання товару (номер карти Ви можете повідомити нашому менеджеру при оформленні повернення).

ТОВАРИ, ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЮ

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів”, поверненню не підлягає товар належної якості:

  • натільна білизна (нижня білизна, бюстгальтер, боді, купальники, нічні сорочки, піжами)
  • товари для новонароджених
  • вироби, пошиті за індивідуальними розмірами або на замовлення